Saturday 24 October 2015

APA ITU ECOLOHAS?

Merupakan projek mega di bawah naungan Chengdu Pride Group Industri. Pride industri adalah industri pembangunan Co, Ltd, yang ditubuhkan pada chengdu, yang dipunyai oleh perusahaan jenama komersial baru...ECOLOHAS.

Satu industri kesihatan yang besar sebagai teras, integrasi rantaian kesihatan dan pertanian bekalan yang lengkap, berbelanja besar untuk membina industri platform bekalan yang paling berwibawa profesional industri kesihatan, produk unggul sumber.

Mempunyai sumber dalam industri kesihatan untuk kali pertama, memetik konsep fungsi makanan diet pemulihan orang kaya budaya pemakanan, penekanan kepada makan penyimpanan dalam keadaan sihat, yang unggul adalah sumber, meningkatkan rantaian bekalan produk kesihatan setiap pautan pemantauan, khas sistem kawalan sistem kod yang pertama, biarkan setiap item daripada pengeluaran untuk pemprosesan (pengenalan) setiap proses dan logistik link, boleh dikesan. Pada masa yang sama, produk yang optimum adalah sumber kepada pemikiran baru asal, industri pembinaan O2O pertama dan B2C platform perkhidmatan industri kesihatan menyeluruh.

Jenama idea pengurusan yang paling global, sistem pengurusan saintifik, kekuatan jenama yang paling berkuasa, platform buster wang yang paling, tidak sabar untuk bekerja dengan anda bergandingan tangan bersama-sama merancang untuk industri kesihatan kekayaan baru!

Comments
0 Comments

0 komentar

Post a Comment

Silahkan berkomentar dengan sopan dan santun. Terima kasih atas kunjungannya. Semoga bermanfaat!